Mødet

Ejendomsmæglerfirmaet John Frandsen skulle bruge en promoverende video til deres markedsføringskampagne. Det var meget vigtigt at videoen havde et “flow”, som var friskt ungt og hip, da de gerne ville have videoen skulle ramme en masse unge talenter.

Storyboardet

Planen blev lavet og godkendt. Der blev fremvist en masse billeder og unikke overgange, som skulle gøre videoen mere flydende og spændene at følge med i. Tempoet for videoen skulle være et “hurtigt” tempo, da John Frandsen gerne ville fokusere på det unge segment. Det mest essentielle ved storyboardet var de her glidende overgange vi meget gerne ville lave for, at videoen kunne køre i et flot naturligt tempo.

Optagelse

Under optagelsen blev der gået meget op i førnævnte glidende overgange. Optagelserne fandt sted i 5 forskellige byer, hvor lyd og hurtig eksekvering var alt afgørende da sollyses skulle udnyttes så meget som muligt. Ejendomsmæglerne blev også instrueret i, at bevæge og aflsutte deres scener på forskellige måder, så vi kunne få det til at give mening i redigeringsrummet.

Redigering

Da optagelserne var i hus, var der fuldt fokus på at overgangene og tempoet i videoen var som der blev  aftalt i storyboardet. Som i også kan se i videoen var det utrolig vigtigt, at tempoet med musikken og klipsene passede ind når vi skulle lave de her glidende overgangen fra det ene sted til det andet.

Aflevering

Videoen blev afleveret i de aftalte formater, og efter 2 rette gange, blev videoen som John Franden ville have det.

Projektet tog sammenlagt 4 dage fra mødet til aflevering.

Vi havde fornøjelsen af at levere en professionel video til John Frandsens hjemmeside, hvor vi fangede essensen af deres virksomhed og værdier. Videoen blev skabt med fokus på høj kvalitet og storytelling, så den effektivt formidler deres budskab.

Se mere om John Frandsen her: JohnFrandsen.dk 🚀📸🎥